Reklamacja i zwroty

Jeśli zauważysz, że zrealizowana usługa drukarska zawiera wady, napisz to nam niezwłocznie, zamieszczając dodatkowe zdjęcia wady i wyślij na: biuro@vebi.pl

Jeśli odebrałeś paczkę z materiałami drukarskimi i są one uszkodzone, wyślij nam zdjęcia i opis całej sytuacji na adres biuro@vebi.pl

O czym należy pamiętać zgłaszając reklamację:

  • Dołącz zdjęcia uszkodzeń
  • Opisz zaistniałą sytuację
  • Podaj numer opłaconej faktury bądź numer zamówienia
  • Podaj swoje dane do kontaktu

Kiedy wyślesz do nas wiadomość reklamacyjną, natychmiast przystępujemy do jej analizy i kontaktu z dostawcą realizowanej usługi. Jak tylko proces reklamacji zostanie zakończony, poinformujemy Cię co należy zrobić. 

Zazwyczaj reklamowane uszkodzenia są przyjmowane, a w tym celu dosyłamy Ci informacje o potrzebie nadania paczki zwrotnej. Po odbiorze uszkodzonego zamówienia, wysyłamy do Ciebie naprawiony produkt, gotowy do użycia.

Poinformuj nas jeśli Twoje zamówienie drukarskie jest niekompletne. Wyślij informacje o tym na biuro@vebi.pl.

Zamówienia drukarskie realizowane są wyłącznie po opłacie faktury. Nie dokonujemy zwrotu płatności za złożone zamówienie drukarskie. Istnieje możliwość reklamacji zamówienia tylko i wyłącznie jeśli jest one uszkodzone i wadliwe. O tym fakcie mogą poinformować nas tylko przedstawione materiały dowodowe w postaci dosłanych na nasz adres e-mail zdjęć. Tylko na podstawie zdjęć, możemy rozpatrzeć reklamację produktu. W chwili przyjęcia reklamacji, zamówienie jest realizowane ponownie.

Czas trwania reklamacji może wynosić od 3 do 14 dni