Poznaj sprawdzone rozwiązania dzięki którym otworzysz sprawnie swoją działalność gabinetu. Zastosuj schemat, który ułatwi Ci dobry start!

Razem otworzyliśmy ponad 200 firm

Doradca marketingowy

+(48) 798 979 147

Biuro obsługi

+(48) 608 701 475

Planujesz otworzyć nową firmę bądź tworzysz nową markę? A może nie masz pomysłu na rozwinięcie swojej firmy? Możesz na tym etapie potrzebować doradcy marketingowego, aby porozmawiać na temat działań i pierwszych kroków. Postaramy się pomóc w obszarach na których znamy się najlepiej. Wejdź na stronę vebi.pl i skontaktuj się z nami!

Uzupełnij formularz

Pomóż nam lepiej zrozumieć swoje potrzeby oraz oczekiwania. Dane posłużą do lepszej komunikacji i rozliczeń.

Wybierz czego potrzebujesz ogólnie
A co chcesz wydrukować?

 

Dodatkowe informacje

Mając „LOGO” firmy/gabinetu, możemy stworzyć spójne ze sobą wizualnie materiały wraz z naklejkami na szyby, przekładając to na pozostałe banery/ogłoszenia do gazet, posty na Facebooka, grafikę na auto/szybę auta itp.

Zalecamy, aby w swojej okolicy wywiesić od 1szt do kilku sztuk „banerów powlekanych” – tzw. plandeka. Dzięki temu osoby z miasta i otoczenia zauważą wiszący baner i zapamiętają, że gabinet tlenoterapii jest w ich otoczeniu. 

W sytuacji, jeśli posiadają Państwo inne usługi niż tylko Tlenoterapia, warto nam o tym powiedzieć, dzięki temu LOGO, nie będzie dedykowane pod tlenoterapie, tylko dopasowane do ogółu świadczonych usług czy też kierunku działalności.

Jakie materiały najczęściej są zamawiane przez gabinety hiperbaryczne?

  • Ulotka składana A4 do DL (harmonijka na 3 oraz na 6 długa)
  • Wizytówki firmowe
  • Karnety portfelowe o wymiarze wizytówki
  • Karnety DL – jako większy karnet prezentowy/pokazowy 
  • Plakaty A3, A1, A2 na ścianę/do gabloty
  • Plakaty do potykacza przed lokal
  • Ulotki A5, DL obustronne, DLx2 składane na pół

  • Zaproszenia uniwersalne, świąteczne, urodzinowe, okazyjne, specjalne z dedykacją (kwestia Państwa unikalnej potrzeby i naszego opracowania)
  • Banery reklamowe na ogrodzenie/bramę (tzw. plandeka)
  • Ulotki A4 składane na pół
  • Folie OWV (dziurkowane) na szyby bądź folie pełne monomeryczne, które blokują światło z zewnątrz i wgląd do lokalu.
  • Płyty plexi/PVC spienione/diabond 
  • Standy reklamowe z kieszeniami na ulotki
  • Rollupy
  • Projekt graficzny ulotki składanej A4 do DL, zaproszenie oraz karnet DL od firmy Nowe Technologie otrzymują Państwo bezpłatnie – jako pakiet startowy – bezpłatnie.

  • Usługi drukarskie są realizowane +/- w ciągu 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty z faktury pro-forma. Niektóre zlecenia są wymagające i mogą wymagać 4-10 dni roboczych realizacji 

  • Dostawa wielu różnych materiałów drukarskich może zostać rozbita na kilka paczek, dlatego może dojść do sytuacji, że w ciągu dnia przyjedzie 2/3 kurierów, albo kolejne paczki dojdą w dalszym dniu. Z uwagi na aktualną sytuację związaną z pandemią, czas dostawy oraz druku może się przedłużyć z uwagi na kwarantanny pracownicze i brak wystarczających mocy przerobowych. Mimo to takie sytuacje mogą być chwilowe.

  • Wycenę naklejek na szyby, banerów, plexi i innych materiałów niestandardowych staramy się ustalić mając od Państwa określone wymiary, wtedy liczymy powierzchnię jaką pokryje druk i odpowiadamy z wyceną w ciągu 1/2 dni roboczych po ustaleniach z linią drukarską.

  • Na fakturze może znaleźć się od jednej do nawet trzech pozycji z kurierem z uwagi na ilość opakowań, bądź różny standard zamówienia gabarytowego. Nie możemy wszystkiego ujednolicić w cenie podstawowej 16,90 zł za wysyłkę z uwagi na ciężar paczki, wymiary bądź dalsze zabezpieczenia, np. tuba na plakaty. Najważniejsze, aby przesyłka dotarła cała :), średnio wysyłka kosztuje 23 zł brutto.

  •  Zawsze wysyłamy „do akceptacji” przygotowane materiały, aby mogli nas Państwo sprawdzić, czy projekt jest zrealizowany poprawnie i czy dane kontaktowe są podane właściwie. Dzięki temu zabiegowi wykluczymy wszelkie pomyłki i błędy zawarte w adresach, bądź treściach. W sytuacji odpowiedzi zatwierdzającej druki przesłane do akceptacji, drukujemy je, tak jak były przesłane. Gdyby doszło do późniejszej weryfikacji materiałów, gdzie został znaleziony błąd, niestety nie możemy tutaj już nic zrobić, jedynie należy ponowić druk, albo zaakceptować daną literówkę. Dlatego prosimy o spokojną weryfikację materiałów i wnikliwą analizę każdej cyfry numery kontaktowego i adresów, bez spoglądania ogólnego na materiały.
  • Strona internetowa
    Realizujemy kompleksowo strony internetowe. Minimalny budżet 900 zł netto dla wykonania strony, zalecany budżet to 1500/2000 tys. zł netto z uwagi na wdrażaną technologię, pozycjonowanie, system analityczny monitorujący ruch na stronie, zabezpieczenia, opracowania graficzne, zdjęcia z naszej bazy oraz zgodność z RODO. Każdy projekt wyceniamy indywidualnie, ponieważ każda działalność może wyglądać inaczej, a także wymagać innego nakładu pracy. Również wiemy, że start działalności to pewne koszty, dlatego staramy się dopasować do budżetu, jaki jest możliwy do przekazania na działania reklamowe.

  • Tworzenie treści do strony internetowej 
    Od 35 zł netto za 1000 znaków ze spacją. Treści również mogą Państwo dosłać do osadzenia na stronie. 

 

    1. Zleć nam, bądź zaprzyjaźnionej następujące usługi:

      – wykonanie strony internetowej
      – zakup (domeny) www do strony internetowej
      – zakup hostingu, na którym powstanie strona internetowa
      – założenie konta Facebookowego (Fanpage) gabinetu
      – założenie konta Instagram dla gabinetu
      – rejestrację Google Moja Firma (dostępna w mapach Google i wyszukiwarce)

    2. Kolejnym krokiem są następujące materiały reklamowe i graficzne:

      – ulotka informacyjna
      – zaproszenie/voucher
      – plakaty
      – wizytówki 
      – karnet DL / karnet wizytówkowy do portfela
      – baner/banery na ogrodzenie bądź płot przy lokalu
      – grafiki na folię w szybach lokalu
      – grafikę na szyld podświetlany/szyld PCV
      + druk wszystkich rzeczy

    3. Pokażmy, że gabinet już jest otwarty albo za chwilę będzie

      – reklama na Facebooku w promieniu 20/50km

      – reklama na Google ADS w wyszukiwarce – regionalnie na określone frazy, np. tlenoterapia łódź, komora hiperbaryczna łódź, gabinet tlenoterapii łódź

    4. Bądź najlepszym – edukacja! – stań się specjalistą w swojej dziedzinie, ludzie doceniają doświadczenie, zdobytą wiedzę i pewność w przekazie informacji w trakcie rozmowy. Każdy klient posiada różną historię i różne oczekiwania. Warto poznać zakres wiedzy o hiperbarii na tyle, aby poczuć się pewnie w tej branży. Różne gabinety mogą ukierunkować się tylko na określoną grupę docelową klientów, czyli wspierać tylko sportowców i pokazywać gabinet jako wsparcie w osiąganiu lepszych wyników sportowych, inni tylko dla relaksu, wypoczynku i regeneracji sił witalnych, a jeszcze inni działają kompleksowo – od regeneracji, po wsparcie profilaktyczne zdrowia. Każdy wie w czym się czuje dobrze i warto zawsze pracować w zgodzie z tą wizją.
      Wszystko wymaga czasu, cierpliwości i uwagi. Warto, aby ten biznes i wewnętrzne przygotowanie, mogło dobrze dojrzeć i wyrosnąć na smaczne ciastko 🙂

    5. Lokal – świadcząc usługę sesji tlenowej warto zadbać o przestrzeń, która będzie komfortowa dla osób korzystających z usług, jak również dla wizerunku gabinetu.

    6. Szkolenie z obsługi komory hiperbarycznej – doświadcz jak obsługuje się komorę hiperbaryczną, a następnie wykorzystaj wolny czas dla indywidualnych sesji tlenowych z całą rodziną. Nabędziesz pewności i przekonania, które przełoży się na sprawną obsługę klientów.

    7. Dostęp do grupy Gabinet Hiperbaryczny Polska po zakupie komory hiperbarycznej – napisz na biuro@nowe-technologie.pl, z prośbą o dołączenie do grupy prywatnej na Facebooku. Zyskasz dostęp do zamkniętej grupy w której dzielimy się doświadczeniem, jak również pomagamy sobie w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć albo w których nie mieliśmy okazji się znaleźć. Dzięki ikonce „lupki” możesz wpisać różne słowa i automatycznie znaleźć poruszone tematy w przeszłości.

    8. Kalkulacja – poznaj swoje koszty i planowane zyski. Jako przedsiębiorca zaplanuj budżet na wydatki reklamowe oraz marketingowe. Dzięki temu, Twoja działalność zyska szansę na wzrost i zwiększenie zasięgu mając na celu pozyskanie nowych klientów.

    9. Telefon służbowy – zdecyduj jaki numer przeznaczysz do obsługi zgłoszeń telefonicznych.

    10. Profesjonalny wygląd – sprawdź, jak powinien wyglądać specjalista obsługujący klientów podczas sesji tlenowych. Zadbaj, aby w oczach klientów, wyglądać dobrze i zgodnie z przekazem jaki niesie hiperbaria.

    11. Nie masz pomysłów na to co dalej – zadzwoń do nas 🙂 – Vebi.pl – 798 979 147, a także rozmawiaj z innymi gabinetami hiperbarycznymi. Im więcej wiesz, tym więcej możesz zdziałać. Informacja to podstawa osiągania dalszych sukcesów.
  • Zapisuj adresy e-mail oraz telefony do klientów. Dzięki temu można wysłać do nich SMS’y z promocją, przypomnieniem o usłudze z kodem rabatowym na kolejne sesje tlenowe, wysłać SMS’a okazjonalnego z okazji nadchodzących Walentynek, Świąt i innych okazji.

  • Stwórz pakiety sesji tlenowych na 1 sesje, 5 sesji, 10 sesji, im więcej tym cena ulega obniżce. To kusi do zakupów KARNETÓW na 10 sesji, co generuje jednorazowo duży przypływ gotówki. Karnety można zasugerować, aby opłacać z góry całe, albo za odbytą sesję tlenową.

  • Twórz okazje – przykładowo, każdy wtorek – 20%, stwórz, bądź zleć wykonanie wydarzenia na Facebooku mówiącego o nadchodzącym święcie, okazji, które będzie zachęcać promocją i dodatkową korzyścią, przykładowo: Za chwilę dzień mamy, podaruj jej wyjątkowy prezent! 

  • Bądź przygotowanym – z uwagi na różne okazji w ciągu roku, którymi mogą być, walentynki, dzień mamy, dzień taty, Wielkanoc, sylwester, urodziny, imieniny, choinka, warto wydrukować po kilka sztuk różnych dedykowanych zaproszeń/voucherów na takie okazje. Dzięki temu z góry można sprzedać taki „voucher” na usługę sesji tlenowej do realizacji w ciągu przykładowo 1/6 miesięcy (data ważności).

  • Dbać o bezpieczeństwo – Higiena, dezynfekcja, nigdy nie wiemy, kiedy ponownie wrócą obostrzenia „COVID”. Różne osoby na bieżąco zwracają na to uwagę, warto być przygotowanym pod tym względem, jak i prawnym, czyli formularze, ankiety.

  • Reklama – aktywnie utrzymywać reklamę na Facebooku bądź w Google (równocześnie, bądź wybrać jeden kanał reklamowy, który się sprawdzi z czasem). Aktywne kanały reklamy, to magnes na klientów. Nie każda lokalizacja jest na tyle skuteczna, bądź widoczna, aby zapewnić stały napływ klientów. Kanałami reklamy mogą również być:
    – banery przy drogach
    – reklama w radiu
    – głoszenia w gazetkach regionalnych/w mieście
    – wystawiony rollUp w galerii handlowej
    – wyjazdy na targi i konferencje
    – współpraca z siłowniami i rehabilitantami
    – stand reklamowy (wygląda jak rollup tylko posiada dodatkowo kieszonki na ulotki)
    – dodawane ulotki do listów przez listonosza
    – reklama na tylnej szybie auta
    – zapraszanie do polubienia FanPage (Facebooka) znajomych
    – rozdawanie zaproszeń na pierwszą sesje tlenową za darmo albo stworzenie konkursu na Facebooku dla pierwszych 10 osób
    – udostępnianie postu na różnych grupach Facebookowych z okolicznych miast o otwartym gabinecie
    …..i inne 🙂

  • Oczy szeroko otwarte – obserwuj inne gabinety, konkurencję i media, aby być na bieżąco z różnymi chwytami marketingowymi i działaniami przyciągającymi klientów.

  • Działaj z wyprzedzeniem – rynek miewa różne sezony swojej aktywności, które dają się we znaki, takimi okresami są wakacje oraz Święta – grudzień/styczeń. Warto zaplanować nawet do 3 miesięcy na przód określone działania, które pozwolą zabezpieczyć płynność umówionych wizyt, albo pozwolą oszacować sytuację nadchodzących miesięcy. Na pewne sytuacje, można zadziałać promocjami, jak również dedykowanymi ofertami, które można „skonsumować” w określonym czasie przez klientów, ponieważ w grudniu szykują Wigilię, a czas znajdą dopiero po 10tym stycznia :). 

  • Czerp wiedzę z YouTube – na wielu kanałach w serwisie YouTube, jest przekazywana wiedza o marketingu, działaniach reklamowych, obsłudze klienta, obsłudze telefonicznej klienta. Być może wątków tematycznych jest wiele, lecz warto poświęcić nawet 10 min, aby zgłębić jeden temat, „złapać się” na pewnych brakach, które w łatwy i przyjemny sposób można uzupełnić. Dzięki temu stajemy się lepsi, a klienci bardziej to docenią, a nawet łatwiej nam ulegną ;). Ważne są intencję, niosąc pomoc, dobro wraca nawet ze zdwojoną siłą.
Doradca marketingowy

+(48) 798 979 147

Biuro obsługi

+(48) 608 701 475

Potrzebujesz najlepszej pomocy w sprawach reklamy i marketingu?

Agencja reklamowa to idealne rozwiązanie dla Ciebie i Twojej firmy

pon/pt. 8:00-17:00

+(48) 608 701 475