Nasza oferta obejmuje pisanie tekstów copywriterskich na Twoją stronę internetową oraz landing page, jak również tworzenie opisów Twoich produktów i usług. Dodatkowo, stworzymy dla Ciebie profesjonalne slogany i hasła reklamowe/sprzedażowe, a także treści do mailingów i newsletterów, które pomogą Ci wyróżnić się na rynku i przyciągnąć nowych klientów. Skontaktuj się z nami, a razem opracujemy strategię, która doprowadzi do sukcesu Twojego biznesu.
za 1000 znaków ze spacjami
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)
za tekst do mailingu
za wykonanie strony
za 1000 znaków ze spacjami
za sztukę
za nazwę, hasło, slogan, motto itp.
za miesięczną obsługę
za 1000 znaków ze spacjami
za 1000 znaków ze spacjami
za wpis, post, tekst reklamy
za projekt lub 1000 znaków ze spacjami
za stronę
za 1000 znaków ze spacjami
za 1000 znaków ze spacjami
za sztukę
za 1000 znaków ze spacjami
za projekt lub 1000 znaków ze spacjami
za miesiąc, projekt lub 1000 znaków ze spacjami
Ten rodzaj opisu produktu przekazuje podstawowe informacje o produkcie i pomaga w pozycjonowaniu sklepu internetowego. Jest polecany dla produktów o stosunkowo niskiej cenie, dużym zapotrzebowaniu (kilkadziesiąt / kilkaset) lub ograniczonym budżecie na copywriting.
Ten rodzaj opisu produktu jest nastawiony na generowanie i podnoszenie sprzedaży, a także wspiera SEO. Jest zarezerwowany dla produktów o wysokiej cenie i stosunkowo niskim wolumenie sprzedaży lub po prostu dla klientów z dużym budżetem.
Ten rodzaj opisu jest nastawiony na skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego i zalecany jest dla wszystkich, którzy chcą budować widoczność i zwiększać przewagę konkurencyjną nad innymi serwisami.
Ten rodzaj artykułu jest przydatny przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych, a także w prowadzeniu samodzielnych blogów. Wspomaga pozycjonowanie i sprzedaż, a także edukuje odbiorców.
Ten rodzaj artykułu jest dedykowany dużym markom (firmowym i osobistym), którym zależy na skutecznym docieraniu do aktualnych i nowych odbiorców stron, sklepów i platform blogowych. Wspiera SEO i edukację, a przede wszystkim buduje pozycję eksperta w danej branży.
Jesteśmy świadomi, że nasze usługi nie należą do najtańszych na rynku. Podczas poszukiwań z pewnością zetknąłeś się z cenami, które były kilkukrotnie niższe niż nasze. Czy to oznacza, że jesteśmy drodzy i nieopłacalni? Absolutnie nie!
Wraz z wyższą ceną otrzymujesz wysoką jakość. Zamawiając teksty na strony internetowe, reklamowe i oferty, masz pewność, że będą sprzedawały. Wybierając treści SEO, zwiększysz pozycjonowanie swojej strony internetowej. Artykuły blogowe i posty na mediach społecznościowych zaangażują Twoich klientów i zbudują z nimi trwałą więź.
Patrz na to przez pryzmat przyszłych zysków. Inwestując w treści, nie robisz tego po to, aby po prostu „zapchać” swoją stronę internetową, ofertę lub blog, ale po to, aby przynosiły one realne zyski przez długi czas.
Tanie i kiepskie teksty mogą prowadzić do niskich lub zerowych zysków. To tak, jakbyś miał pieniądze i zamiast zainwestować je w rentowny biznes, trzymał je w skarpecie lub na niskooprocentowanej lokacie.
Droższe i profesjonalne teksty to pewność wysokich i stałych zysków. To tak, jakbyś zatrudnił handlowca, który tylko raz dostanie wynagrodzenie, ale przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu będzie sprzedawał Twoje produkty i usługi.
Podczas przeglądania wielu cenników copywriterskich z pewnością zdarzyło Ci się zauważyć ogromne różnice w stawkach.
Co powoduje, że jeden copywriter wykona tekst za złotówkę, drugi zażyczy sobie 10 złotych, a trzeci za swoją pracę pobierze 50, 200, a nawet 500 złotych? Odpowiedź leży jak zwykle w jakości.
Niestety, wiele osób myśli, że znajomość języka, piątka z polskiego na maturze i posiadanie komputera wystarczą, aby nazywać siebie „copywriterem”. Prawdziwy copywriter to jednak osoba, która doskonale zna się na marketingu i sprzedaży. Nie pisze pięknych wypracowań czy poezji. Zamiast tego dba o to, aby Twoje produkty i usługi sprzedawały się lepiej.
Jaką opcję wybierasz – pięknie napisany, ale niedziałający tekst przez polonistę, czy też tekst przygotowany przez doświadczonego copywritera, który przyciągnie uwagę Twoich klientów i zachęci ich do otwarcia portfeli?