Copywriter

Chętnie Pomogę Ci w Rozwoju Twojego Biznesu!

Nasza oferta obejmuje pisanie tekstów copywriterskich na Twoją stronę internetową oraz landing page, jak również tworzenie opisów Twoich produktów i usług. Dodatkowo, stworzymy dla Ciebie profesjonalne slogany i hasła reklamowe/sprzedażowe, a także treści do mailingów i newsletterów, które pomogą Ci wyróżnić się na rynku i przyciągnąć nowych klientów. Skontaktuj się z nami, a razem opracujemy strategię, która doprowadzi do sukcesu Twojego biznesu.

Content Marketing (Artykuły i Poradniki)

Teksty na Strony WWW

Teksty do Ofert

Prowadzenie Bloga

Opisy Produktów

SEO Copywriting

Doradztwo i Wsparcie Marketingowe

Hasła i Slogany

Naming

Strony Internetowe

Maile i Newslettery

Sprawdź Ceny Naszych Usług Copywritingowych - Cennik

Zapoznaj się z moim cennikiem usług copywritingowych i wybierz najlepszą ofertę dla siebie

Ceny netto - do podanych cen należy doliczyć 23% VAT

Cennik Usług Tekstowych

Jak wygląda cennik copywritingu w praktyce?

Jeśli zamawiasz teksty u copywritera po raz pierwszy, jednostka rozliczeń, czyli znaki ze spacjami (zzs), może Ci się wydawać mało intuicyjna. Dlatego przedstawiamy praktyczne przykłady, które pomogą Ci dokonać trafnego wyboru i zamówić teksty, które spełnią Twoje potrzeby. W ramach każdej z poniższych kwot otrzymasz kompleksowe wsparcie. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne teksty, dopasowane do określonych przez Ciebie celów, zoptymalizowane pod kątem SEO, aby pomóc w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej. Dodatkowo, zaplanujemy strukturę tekstów, tak aby były merytoryczne, czytelne i przystępne dla czytelnika. Zapewniamy również niezbędne elementy, takie jak meta tytuły i opisy, struktura adresów URL, a nawet linkowanie wewnętrzne. Pamiętaj, że zawsze jesteśmy otwarci na dyskusję i dostosujemy swoje usługi do Twoich potrzeb.

Cennik za Copywriting - Dlaczego nie Powinien Być Tani?

Jesteśmy świadomi, że nasze usługi nie należą do najtańszych na rynku. Podczas poszukiwań z pewnością zetknąłeś się z cenami, które były kilkukrotnie niższe niż nasze. Czy to oznacza, że jesteśmy drodzy i nieopłacalni? Absolutnie nie!

Wraz z wyższą ceną otrzymujesz wysoką jakość. Zamawiając teksty na strony internetowe, reklamowe i oferty, masz pewność, że będą sprzedawały. Wybierając treści SEO, zwiększysz pozycjonowanie swojej strony internetowej. Artykuły blogowe i posty na mediach społecznościowych zaangażują Twoich klientów i zbudują z nimi trwałą więź.

Tanie Teksty Mogą Okazać się Nieopłacalne.

Patrz na to przez pryzmat przyszłych zysków. Inwestując w treści, nie robisz tego po to, aby po prostu „zapchać” swoją stronę internetową, ofertę lub blog, ale po to, aby przynosiły one realne zyski przez długi czas.

Tanie i kiepskie teksty mogą prowadzić do niskich lub zerowych zysków. To tak, jakbyś miał pieniądze i zamiast zainwestować je w rentowny biznes, trzymał je w skarpecie lub na niskooprocentowanej lokacie.

Droższe i profesjonalne teksty to pewność wysokich i stałych zysków. To tak, jakbyś zatrudnił handlowca, który tylko raz dostanie wynagrodzenie, ale przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu będzie sprzedawał Twoje produkty i usługi.

Dlaczego Ceny Copywritingu są Nierówne?

Podczas przeglądania wielu cenników copywriterskich z pewnością zdarzyło Ci się zauważyć ogromne różnice w stawkach.

Co powoduje, że jeden copywriter wykona tekst za złotówkę, drugi zażyczy sobie 10 złotych, a trzeci za swoją pracę pobierze 50, 200, a nawet 500 złotych? Odpowiedź leży jak zwykle w jakości.

Niestety, wiele osób myśli, że znajomość języka, piątka z polskiego na maturze i posiadanie komputera wystarczą, aby nazywać siebie „copywriterem”. Prawdziwy copywriter to jednak osoba, która doskonale zna się na marketingu i sprzedaży. Nie pisze pięknych wypracowań czy poezji. Zamiast tego dba o to, aby Twoje produkty i usługi sprzedawały się lepiej.

Jaką opcję wybierasz – pięknie napisany, ale niedziałający tekst przez polonistę, czy też tekst przygotowany przez doświadczonego copywritera, który przyciągnie uwagę Twoich klientów i zachęci ich do otwarcia portfeli?