Chętnie Pomogę Ci w Rozwoju Twojego Biznesu!
Nasza oferta obejmuje pisanie tekstów copywriterskich na Twoją stronę internetową oraz landing page, jak również tworzenie opisów Twoich produktów i usług. Dodatkowo, stworzymy dla Ciebie profesjonalne slogany i hasła reklamowe/sprzedażowe, a także treści do mailingów i newsletterów, które pomogą Ci wyróżnić się na rynku i przyciągnąć nowych klientów. Skontaktuj się z nami, a razem opracujemy strategię, która doprowadzi do sukcesu Twojego biznesu.
Content Marketing (Artykuły i Poradniki)
Teksty na Strony WWW
Teksty do Ofert
Prowadzenie Bloga
Opisy Produktów
SEO Copywriting
Doradztwo i Wsparcie Marketingowe
Hasła i Slogany
Naming
Strony Internetowe
Maile i Newslettery
Sprawdź Ceny Naszych Usług Copywritingowych - Cennik
Zapoznaj się z moim cennikiem usług copywritingowych i wybierz najlepszą ofertę dla siebie
Ceny netto - do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
Cennik Usług Tekstowych
-
Artykuły, Wpisy i Poradniki na Blog od 59 zł
za 1000 zzs
-
Teksty na Strony WWW od 999 zł
za całą stronę internetową (teksty na wszystkie podstrony)
-
Treści Maili i Newsletterów od 79 zł
za tekst do mailingu
-
Strony Internetowe od 1000 zł
za wykonanie strony
-
Opisy Produktów od 35 zł
za 1000 zzs
-
Teksty na Ulotki, Katalogi, Broszury i Foldery Reklamowe od 249 zł
za sztukę
-
Nazwy, Hasła, Slogany od 499 zł
za nazwę, hasło, slogan, motto itp.
-
Prowadzenie Blogów Firmowych 599 zł
za miesięczną obsługę
-
Teksty SEO 39 zł
za 1000 zzs
-
Opisy Kategorii 39 zł
za 1000 zzs
-
Treści do Social Media 79 zł
za wpis, post, tekst reklamy
-
Teksty Sprzedażowe wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs
-
Teksty na Strony Landing Page od 799zł
za stronę
-
Korekta Tekstów od 30 zł
za 1000 zzs
-
Artykuły Sponsorowane od 59 zł
za 1000 zzs
-
Teksty do Ofert od 699 zł
za sztukę
-
Teksty i Artykuły Eksperckie od 59 zł
za 1000 zzs
-
Inne Teksty Reklamowe wycena indywidualna
za projekt lub 1000 zzs
-
Pełna Obsługa Copywriterska wycena indywidualna
za miesiąc, projekt lub 1000 zzs
Jak wygląda cennik copywritingu w praktyce?
Jeśli zamawiasz teksty u copywritera po raz pierwszy, jednostka rozliczeń, czyli znaki ze spacjami (zzs), może Ci się wydawać mało intuicyjna. Dlatego przedstawiamy praktyczne przykłady, które pomogą Ci dokonać trafnego wyboru i zamówić teksty, które spełnią Twoje potrzeby.
W ramach każdej z poniższych kwot otrzymasz kompleksowe wsparcie. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne teksty, dopasowane do określonych przez Ciebie celów, zoptymalizowane pod kątem SEO, aby pomóc w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej. Dodatkowo, zaplanujemy strukturę tekstów, tak aby były merytoryczne, czytelne i przystępne dla czytelnika.
Zapewniamy również niezbędne elementy, takie jak meta tytuły i opisy, struktura adresów URL, a nawet linkowanie wewnętrzne. Pamiętaj, że zawsze jesteśmy otwarci na dyskusję i dostosujemy swoje usługi do Twoich potrzeb.
-
Klasyczny Opis Produktu 33 - 55 zł
Ten rodzaj opisu produktu przekazuje podstawowe informacje o produkcie i pomaga w pozycjonowaniu sklepu internetowego. Jest polecany dla produktów o stosunkowo niskiej cenie, dużym zapotrzebowaniu (kilkadziesiąt / kilkaset) lub ograniczonym budżecie na copywriting.
-
Rozbudowany Opis Produktu 100 - 150 zł
Ten rodzaj opisu produktu jest nastawiony na generowanie i podnoszenie sprzedaży, a także wspiera SEO. Jest zarezerwowany dla produktów o wysokiej cenie i stosunkowo niskim wolumenie sprzedaży lub po prostu dla klientów z dużym budżetem.
-
Opis Kategorii 70 - 140 zł
Ten rodzaj opisu jest nastawiony na skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego i zalecany jest dla wszystkich, którzy chcą budować widoczność i zwiększać przewagę konkurencyjną nad innymi serwisami.
-
Artykuł na Blog 100 - 200 zł
Ten rodzaj artykułu jest przydatny przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych, a także w prowadzeniu samodzielnych blogów. Wspomaga pozycjonowanie i sprzedaż, a także edukuje odbiorców.
-
Artykuł Ekspercki 165 - 330 zł
Ten rodzaj artykułu jest dedykowany dużym markom (firmowym i osobistym), którym zależy na skutecznym docieraniu do aktualnych i nowych odbiorców stron, sklepów i platform blogowych. Wspiera SEO i edukację, a przede wszystkim buduje pozycję eksperta w danej branży.
Cennik za Copywriting - Dlaczego nie Powinien Być Tani?
Jesteśmy świadomi, że nasze usługi nie należą do najtańszych na rynku. Podczas poszukiwań z pewnością zetknąłeś się z cenami, które były kilkukrotnie niższe niż nasze. Czy to oznacza, że jesteśmy drodzy i nieopłacalni? Absolutnie nie!
Wraz z wyższą ceną otrzymujesz wysoką jakość. Zamawiając teksty na strony internetowe, reklamowe i oferty, masz pewność, że będą sprzedawały. Wybierając treści SEO, zwiększysz pozycjonowanie swojej strony internetowej. Artykuły blogowe i posty na mediach społecznościowych zaangażują Twoich klientów i zbudują z nimi trwałą więź.
Tanie Teksty Mogą Okazać się Nieopłacalne.
Patrz na to przez pryzmat przyszłych zysków. Inwestując w treści, nie robisz tego po to, aby po prostu „zapchać” swoją stronę internetową, ofertę lub blog, ale po to, aby przynosiły one realne zyski przez długi czas.
Tanie i kiepskie teksty mogą prowadzić do niskich lub zerowych zysków. To tak, jakbyś miał pieniądze i zamiast zainwestować je w rentowny biznes, trzymał je w skarpecie lub na niskooprocentowanej lokacie.
Droższe i profesjonalne teksty to pewność wysokich i stałych zysków. To tak, jakbyś zatrudnił handlowca, który tylko raz dostanie wynagrodzenie, ale przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu będzie sprzedawał Twoje produkty i usługi.
Dlaczego Ceny Copywritingu są Nierówne?
Podczas przeglądania wielu cenników copywriterskich z pewnością zdarzyło Ci się zauważyć ogromne różnice w stawkach.
Co powoduje, że jeden copywriter wykona tekst za złotówkę, drugi zażyczy sobie 10 złotych, a trzeci za swoją pracę pobierze 50, 200, a nawet 500 złotych? Odpowiedź leży jak zwykle w jakości.
Niestety, wiele osób myśli, że znajomość języka, piątka z polskiego na maturze i posiadanie komputera wystarczą, aby nazywać siebie „copywriterem”. Prawdziwy copywriter to jednak osoba, która doskonale zna się na marketingu i sprzedaży. Nie pisze pięknych wypracowań czy poezji. Zamiast tego dba o to, aby Twoje produkty i usługi sprzedawały się lepiej.
Jaką opcję wybierasz – pięknie napisany, ale niedziałający tekst przez polonistę, czy też tekst przygotowany przez doświadczonego copywritera, który przyciągnie uwagę Twoich klientów i zachęci ich do otwarcia portfeli?